Gdy złamie się część!

Często otrzymujemy od Was wiadomość, że podczas składania złamała Wam się jakaś część. Ale, ale… nic się nie przejmujcie, to się czasami zdarza. W żadnym wypadku Wasz model nie jest do wyrzucenia. Wystarczy tylko, że napiszecie do nas informację co się konkretnie wydarzyło. Opiszcie jaki model, która część (numer części i model) została złamana. A jeśli po złożeniu modelu mechanizm nie pracuje prawidłowo, napiszcie do nas, załączcie filmik lub zdjęcia. Postaramy się pomóc.

Większość części znajduje się we Wrocławskim oddziale UGEARS, więc czas oczekiwania nie powinien być zbyt długi. Jeśli część jest rzadka, to w takiej sytuacji udostępniamy Wam formularz, który przygotował dla Was producent, a my go dla Waszego komfortu przetłumaczyliśmy i w prostych krokach wytłumaczyliśmy co i jak.

Cały proces wraz zamówieniem jest BEZPŁATNY!

Instrukcja do zamówienia części:

1. Wchodzimy w link producenta UGEARS i wypełniamy formularz. Ponieważ formularz jest w języku angielskim, przygotowaliśmy

dla Was przetłumaczony wzór na język polski.

Instrukcja 1

  • Wybierz model*
  • Wybierz numer 1 części*
  • Wybierz ilość tej części*
  • Dodaj kolejne części
  • Numer telefonu Imię i Nazwisko*
  • Wybierz kraj*
  • Email*
  • Województwo*
  • Kod pocztowy*
  • Ulica i numer domu / mieszkania*
  • Miasto*
  • Uwagi

Wybór części

POLE 1 : Wybieramy model, do którego chcemy zamówić uszkodzoną część. Nazwy modeli są w języku angielskim, natomiast przy
wyborze modelu zawsze pojawi się zdjęcie oraz udostępnimy poniżej wszystkie polskie nazwy odpowiadające nazwom angielskim.
 
POLE 2 : Wybieramy numer części, która została złamana lub jest brakująca. *
 
POLE 3 : Wybieramy ilość jednej, konkretnej części. Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy
„Add another part” =„dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces w POLACH 1,2,3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części.
Jeżeli chcemy zamówić więcej części, klikamy „Add another part” = „dodaj dodatkowe części” i powtarzamy proces
w POLACH 1, 2, 3 aż wybierzemy wszystkie potrzebne części. Następnie po wybraniu złamanych lub brakujących elementów,
uzupełniamy dane teleadresowe.

- Jeżeli mamy jakieś uwagi do kuriera lub prośby, zapisujemy to w polu „Commentary” – „Uwagi”

- Po wypełnieniu wszystkich pól zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem i klikamy w zielone Pole „ SUBMIT”-„PRZEŚLIJ”.

Wiadomość po dobrze wypełnionym formularzu:

Instrukcja 2

„Dziękujemy za skontaktowanie się z Ugears. Twoja prośba została przyjęta i jest w trakcie przetwarzania. Skontaktuje się z Tobą nasz menedżer wsparcia technicznego w celu udzielenia dalszej pomocy, jeśli będziemy potrzebować więcej szczegółowych informacji. Po przygotowaniu części udostępnimy Ci numer do śledzenia. Dziękujemy i życzymy miłego dnia!

Z poważaniem,
Zespół wsparcia inżynieryjnego Ugears
Email: customerservice@ugearsmodels.com”

4. Gdy zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, otrzymają Państwo na wskazanego maila informacje z przybliżoną datą dostawy. Informacja będzie po angielsku, ponieważ jest wysłana nie od nas, a od producenta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z różnych bezpłatnych translatorów dostępnych w internecie.

5. Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymają Państwo na podanego maila numer do śledzenia paczki.

*pola oznaczone czerwoną gwiazdką, są polami obowiązkowymi.